pomieszane z poplątanym:)

Znowu mnie porwało życie ale to dobrze. Ja nie narzekam :) Ostatnio mieliśmy z mężem pierwszą rocznice ślubu. W ramach tego,że wybraliśmy ten hotel a nie inny na wesele mieliśmy darmową kolacje na rocznicę :) Kolacja było smaczna i jakimś cudem wcisnęliśmy nawet deser:) Cudownie było znaleźć się w hotelu gdzie było wesele. Powspominać wszystko aż się łezka zakręciła w oku:) W ramach naszej rocznice rodzinka nam zrobiła imprezkę i nawet zamówili taki sam tort jak mieliśmy na weselu :) Zdziwiliśmy się bardzo no i do tego były prezenty:) Dostaliśmy upragnioną mikrofale srebrną, porządne żelazko no i taki wielki wiatrak:) Żelazko magia naprawdę. Nigdy nie sądziłam, że polubię prasowanie:) Mężu miał mały wypadek w drodze do pracy a właściwie spotkanie z sarną ale całe szczęście samochód już naprawiony i jeździ :) Żyjemy sobie i cieszymy się sobą. Coraz bardziej doceniam fakt, że mamy własne mieszkanie naprawdę. Nie każdy ma takie szczęście.  Teraz w pracy mam maraton ale już za 8 dni jadę do Katowic:) W końcu spełnię swoje małe marzenie i jadę na konwent tatuaży :) Umówiłam się ze znajomymi, że spotkamy się na miejscu więc się ciesze jak dziecko :) Wszystko tra cały weekend ale ja jadę tylko na sobotę. Mimo tego, że muszę wstać skoro świt i będę długo jechać to i tak się cieszę :) W październiku szykuje się na kolejny tatuaż więc jest radość :)

Komentarze

  1. Przede wszystkich gratulacje z okazji rocznicy :) Oby tych rocznic było jak najwięcej a Wasza miłość była coraz większa nawet jeśli będzie się wam wydawać, że bardziej kochać nie można. A z tą kolacją od hotelu super sprawa, tak po roku być w tym samym miejscu i powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas wielkimi krokami zbliża się już druga rocznica :) Fajnie, że mogliście znaleźć się w tym samym miejscu i powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tym prezentem od hotelu! :)
    Mnie marzy się żelazko z Haller euro profesional - poczytaj.. Jest boskie! <3

    Dodaję u siebie do linków i zapraszam do mnie :)
    https://wszystkoo-ma-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pakiet z tą rocznicą ;) My na 1 rocznicę zrobiliśmy sobie wycieczkę do Wrocławia ;) A tatuaże - ja się o konwencie dowiedziałam za późno, na swój pierwszy jestem umówiona na początku lutego - terminy długie, ale tatuażysta genialny, więc warto czekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....