Długa przerwa od pisania...

Porwało mnie życie, bo tylko tak można nazwać moją nieobecność tutaj na blogu.  U nas można powiedzieć po staremu. W końcu kupiliśmy z mężem od dawna już poszukiwany regał na książki płytki i różne taki rzeczy. Kosztował 119 zł i jest z biedronki. Dużo osób mówi, że w biedronce meble są kiepskiej jakości a to nie prawda, bo my posiadamy 5 rzeczy z biedronki i wszystkie super się trzymają i do tego są nowoczesne. Dzisiaj po trzech dniach pracy mam wolne:) W sumie mam trzy dni pod rząd wolne :) Dzisiaj przyszedł czas na małe porządki. Poprzestawiałam kilka rzeczy, poukładałam w szafie i teraz jest pięknie. W środę byłam u kolegi i dokończyłam tatuaż. Odrobinkę jeszcze przebija stary ale z  daleka nie widać:) Zresztą mnie się podoba a to najważniejsze:) Teraz dwa tygodnie gojenia i będzie piękny.
W maju mamy z siostrą urodzinki i już prezenty kupione. Teraz czekać na 22 maja. Nie dawno był marzec a teraz już połowa maja. W czerwcu nasze chrześnica ma urodziny więc pomału rozglądam się za prezentem. Na pewno kupimy małej kilka rzeczy do pielęgnacji itp i jakies ciuszki.
Szkoda tylko, że pogoda się popsuła ale nawet to mi nie zepsuje wolnego. Jutro planuje pojechać rozejrzeć się za karniszami , firankami, bo mimo tego że mamy żaluzje to chce dać firanki , bo wtedy będzie przytulniej. To tak tyle u nas jak zawsze wyszedł mi misz masz :)

Komentarze

  1. Ja też wracam po długiej przerwie. I mogę powiedzieć, że i mnie porwało życie. Powoli wracam. Zazdroszczę wolnych dni, ale już czekam na przyszły tydzień, bo będę miała dłuższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronka jest nie do pobicia :) Najlepszy sklep :D Pochwalisz się tatuażem?

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana napisz do mnie emaila to wysle ci fotke:) raczej na blodu zdjecia nie bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anka.m1985@gmail.com :) nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    2. kochana poszło:) daj znac jak wrażenia

      Usuń
    3. Jest boski!! Uwielbiam takie motywy i wygląda na prawdę kobieco a jednocześnie z pazurem, bo jak pomyślę ile trzeba "wycierpieć", żeby powstało takie cudo to musiała to zrobić "kobieta z jajami" - w pozytywnym znaczeniu :) A od wczoraj się zastanawiam nad tym, żebym i ja się wreszcie odważyła :)

      Usuń
    4. To boli nie będę zaprzeczać ale na żebrach obojczykach na kościach boli bardziej :) Ma się jedno życie jeśli to twoje marzenie spełnij je:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....