wiosna , wiosna:)

Dawno mnie tutaj nie było ale człowiek taki zalatany jest, że nie ma czasu na nic. Miałam wolny weekend ale tak szybko minął, że człowiek nawet nie zdążył odpocząć. Od 1 kwietnia jest u rodziców moja siostra, bo firma ją wysłała do pomocy do sklepu u nas w Jeleniej :) Ja się cieszę, bo mam siostrę na miejscu przynajmniej przez dwa tygodnie :):) W sobotę byłam w galerii na zakupach, bo był weekend zniżek więc trochę poszalałam :) W niedziele za to byliśmy z rodzicami na cmentarzu i na spacerku. Pogoda piękna:) W końcu mamy wiosnę. Dzisiaj wolne więc mam kilka spraw do załatwienia. A już w sobotę idę robić tatuaż. Mój kolega wysłał mi projekt tatuażu ale mi się nie podobał więc wprowadził kilka zmian i idę robić. Mam małego stresa, bo czeka mnie ponad dwie godziny tatuowania i to na żebrach ale jestem uparta i choćbym miała płakać to wytrwam :) Cały weekend mam wolny więc akurat w sobotę zrobię tatuaż a w niedziele będę smarować. Czeka mnie dwa tygodnie smarowania itp. Najgorzej będzie w pracy ale dam radę :)
Dzisiaj razem z siostrą zarezerwowałyśmy już pokój 3 osobowy we Wrocku na wakacje w sierpniu. Jedziemy razem z moim mężem na trzy dni pozwiedzać :) Udało nam się zarezerwować pokój ze śniadaniem za nie całe 500 zł a najlepsze, że blisko centrum :) Kocham Wrocław i byłam dwa razy ale tak na jednodniowe wycieczki a teraz jedziemy na kilka dni i na spokojnie sobie pozwiedzamy:)  Nad morze z mężem nie jedziemy, bo stwierdziliśmy, że wyda człowiek dużo kasy a z pogodą trafić trudno a my jednak wolimy aktywnie spędzać wakacje zwiedzając :)

Komentarze

  1. Też bardzo kocham Wrocław :) Fajnie, że udało Wam się znaleźć nocleg z wyżywieniem za tą kasę.. :) miłego pobytu tam..

    OdpowiedzUsuń
  2. We Wrocławiu nie byłam nigdy, a też chciałabym pojechać. Za to wakacji nie mam jak zaplanować bo mąż ciągle nie wiem kiedy będzie mógł wziąć wolne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, szkoda, że wcześniej się nie zgadałyśmy bo mam sprawdzony równie tani nocleg we Wro. Zazdroszczę wyjazdu :) i ja muszę zmotywować Męża na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....