urlopowo:)

Od 11 stycznia jestem na zaległym urlopie. Do pracy wracam dopiero w środę więc jeszcze trzy dni wolnego mam:) Co robiłam podczas urlopu? Przede wszystkim spotkałam się ze znajomymi:) Ostatnio odwiedziły mnie koleżanki, które poznałam w starej pracy :) Wieczór był bardzo udany, bo oglądałyśmy zdjęcia ze ślubu, wypiło się trochę procentów :) Było przy tym dużo śmiechu i radości :) Dziewczyny miały okazję zobaczyć nasze nowe mieszkanie, które zrobiło na nich ogromne wrażenie:)  Byłam też w kinie na horrorze Las samobójców, który okazał się klapą ale i tak się cieszę, że poszłam, bo horror w kinie to fajna sprawa:)
Dzisiaj z mężem i ze znajomymi wybieramy się na kręgle i bilard:):) Oj będzie się działo. Nigdy nie grałam w kręgle ale podobno to fajna zabawa:) Oprócz kręgli jest też możliwość gry w bilard i rzutki :):) Zapowiada się fajne popołudnie :):) W poniedziałek czeka mnie wizyta u lekarza a później spotkanie z przyjaciółką :):):) 9 dni urlopu to długo aby móc się pospotykać z dawno nie widzianymi znajomymi ale z drugiej strony troche mi się nudzi w domu :) Człowiek tak się znuję bez celu:):) Seriale, które ogladam mają przerwę i dopiero w lutym wracają a wszystkie nowe książki przeczytane :) Morał jest taki, że jak człowiek ma za dużo wolnego nie wie co ze sobą zrobić :):) Spokojnej niedzieli wam życzę :):)

Komentarze

  1. Hej, dziękuję za odwiedziny :)
    Zazdroszczę urlopu :) Ja w tym roku dopiero na czerwiec planuję swój urlop o ile w firmie się nic nie zmieni i nadal będę tam pracować :)
    Oj kręgle, grałam raz i super było :) świetna zabawa, kupa śmiechu, zdecydowanie polecam :)
    Miłego spotkania z przyjaciółką ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba korzystać ile się da...później w pracy myśli się jak dobrze było na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli takie wolne dni są odskocznią od codzienności to faktycznie trudno znaleźć sobie miejsce, bo organizm przyzwyczajony jest do innego trybu. Jak się za to na co dzień siedzi w domu to czas tak szybko mija, że nie wiadomo w co ręce włożyć :) Korzystaj z wolnego ile się da i dokąd się da bo nigdy nie wiadomo kiedy zatęsknisz za błogim lenistwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie spędzasz urlop, a oglądanie zdjęć szczególnie ze ślubu to bajkowe chwile ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....