ostatnie dni przed....

Jutro nareszcie mam wolne po 3 całych dniach w pracy. Jestem zmęczona ale i zadowolona, bo zrobiliśmy target i będzie fajna premia:) Do pracy idę jeszcze we wtorek na 6 h a później jadę na panieński:):) Już się nie mogę doczekać:) Naprawdę zamierzam się fajnie bawić do białego rana:) Jutro mam przymiarkę sukienki ostateczną i już będę ją odbierać. Mam tylko nadzieje , że dobrze zrobili wszystki poprawki.
W czwartek czeka mnie wizyta u kosmetyczki z paznokciami. Muszę jeszcze kupić rodzicom mały dodatek do prezentu do podziękowań. Zamierzamy też  z Rysiem poćwiczyć trochę taniec , bo kiepsko nam to wychodzi ale pójdziemy na żywioł i jakoś wyjdzie :) Trzeba jeszcze dogadać pare szczegółych odnośnie godzin, co i jak kiedy , kogo przywieśc itp. Czeka nas jeszcze spowiedź , która troszkę mnie przeraża ale damy radę. Raczej mnie tu nie będzie w następnym tygodniu, bo nie będę miała czasu. Wyproście nam ładną pogodę, bo podobno ma się ochłodzić.

Komentarze

  1. Trzymam kciuki aby ten dzień był wyjątkowy i najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej zabawy na panienskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, dziś jeden z najważniejszych dni w Waszym życiu :) za kilka godzin będziecie już Małżeństwem. Życzę Wam wszystkiego dobrego na Nowej, Wspólnej Drodze Życia, dużo miłości, zdrowia, wzajemnego zrozumienia, wsparcia i szacunku a także spełnienia Waszych wspólnych marzeń :) :*
    Jestem dziś myślami z Wami :) u mnie jest dziś nieco chłodniej niż jeszcze kilka dni temu i wietrznie, ale za to dość słonecznie, także pogoda jak na ślub wg mnie bardzo dobra :) zresztą jaka by nie była, to ten dzień i tak będzie dla Was wyjątkowy :) wróć do nas z relacją i zdjęciami jak już je będziecie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś pierwsza niedziela jako Żona i Mąż :) jestem ciekawa jak się czujesz i jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak, i jak? :))

    natalia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....