nowa praca, nowy start:)

Dzisiaj otworzono galerię w której pracuje. Dzisiaj pierwszy raz sprzedawaliśmy na naszym nowym salonie. Miałam stresa i to dość dużego ale klienci są wyrozumiali więc na spokojnie sprzedawałam. Każdy pracownik sprzedaje na swoje konto ale liczy się ogólna sprzedaż całego zespołu :) Ja dzisiaj sprzedałam ciuchów na 1500 zł:) Jestem z siebie bardzo dumna. Oczywiście muszę się jeszcze dużo nauczyć ale wszystko po kolei. Póki co szefostwo nam daje wskazówki ale tak delikatnie i po przyjacielsku. Będzie dobrze. Praca mnie się podoba i to jest najważniejsze.
Dzisiaj tak w skrócie tylko . Do następnego razu

Komentarze

  1. Mówią, że początki są najtrudniejsze, a więc już teraz będzie coraz lepiej aż wszystkiego się nauczysz:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutko! :) Ja bym nie mogla w handlu pracowac, mam irracjionalny lek przed cudzymi pieniędzmy

    OdpowiedzUsuń
  3. to świetnie najważniejsze że ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....