jak ten czas leci...

Wiem znowu was zaniedbałam za co bardzo przepraszam. Tydzień przed świątami miałam zwariowany, bo codziennie byłam w pracy po 10 h, a w Wielką Sobotę siedziałam w pracy prawie do 17 :(.  Święta jak zawsze szybko mineły. Ja oczywiście musiałam się na święta przeziębić i chodziłam zasmarkana. Jednak to mi nie popsuło nastroju świątecznego. Mój narzeczony w święta pracował ale całe szczęście na rano więc reszte dnia spędził u moich rodziców a drugiego dnia świąt u swoich rodziców.
W piątek jestem ostatni dzień w pracy w księgarni. Bardzo mnie to cieszy. Dzisiaj ma przyjechać kierowniczka i prowadzić rozmowy kwalfikacyjne. Najprawdopodobniej szef nie da mnie na urlop, bo nie miałby kto stanąć za mnie ale to nic więcej kasy wtedy dostane.
Przesuneli otwarcie galerii na 29 kwietnia więc będę miała aż 2 tygodnie luzu co mnie bardzo cieszy. Ponadrabiam zaległości w serialach. W sobotę jadę z mamą mierzyć suknie ślubne, a dzisiaj będziemy zamawiać zaproszenia :) Czekam też aż mój R. będzie miał wolne i będziemy szli robić pożadne rozeznanie w obrączkach :) Musze też się spotkać z chłopakiem, który będzie nam grał na skrzypcach. Jak widzicie jest troche rzeczy do zrobienia. Oczywiście ostro biore się za ćwiczenia. Podobno ma być coraz cieplej więc zamierzam ostro ćwiczyć i może zaczne biegać :P  
Dziękuje wam za porady odnośnie butów i bielizny:) Bieliznę będę kupować u moich koleżanek , bo dadzą mi zniżkę a naprawdę maja piękne komplety:)
To tyle u mnie tak w skrócie :) Do napisania do następnego razu.

Komentarze

  1. W takim razie powodzenia i mocno trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że będziesz miała trochę wolnego, odpoczniesz po ostatnim intensywnym czasie i z zapałem zaczniesz nową pracę.

    Udanych przymiarek, czekam na relację po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę aby wszystko ci się udało ;) wybieranie obrączek piękna sprawa, my już mamy to za sobą, ale naprawdę można zwariować tyle wzorów itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez musze wrocic do cwiczen i zdrowego trybu zycia, bo w sukni slubnej jak parowa bede wygladala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakie seriale oglądasz?;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....