"Każdy kto cię dotyka, nieistotne, twojej duszy czy ciała jest ważny." -Cora Carmack, 'Coś do ocalenia'

Czy można po byciu w długim związku na nowo się zakochać w tej drugiej połówce? Tak można i ja chyba tego doświadczam :) Przez te dwa tygodnie kiedy mój narzeczony był na zwolnieniu uzmysłowiłam sobie za co go tak kocham. Sama myśl o tym, że gdyby coś mu się stało to...wole nie kończyć tego zdania. Przecież bez miłości człowiek nie istnieje jest tylko bytem i niczym więcej. Czy można kogoś kochać  do bólu, do szpiku kości? Nie wiem czy jest to możliwe ale ja tak kocham mocno, cała sobą, każdym skrawiem swojego ciała i duszy. Uwielbiam go całego, za wszystko. Za jego gesty, słowa, sposób bycia. Za to że mnie wspiera i słucha mojego marudzenia i przede wszystkim za to, że mnie akceptuje taką jaką jestem czyli nieidealną. Chociaż w jego oczach jestem idealna nawet bez makijażu w poczochranych włosach.
Sama przymiarka sukni ślubnych nakręciła mnie na nasz ślub jeszcze bardziej chociaż czasu mamy jeszcze sporo do ślubu to ja już nie mogę się doczekać. Nie mogę się doczekać kiedy zostane jego żoną, kiedy wypowie słowa przysięgi i będzie ślubować. Dzisiaj zrobiłam mały test. Podeszłam do niego i z poważna miną powiedziałam , że jestem w ciąży na co on bardzo się ucieszył. Kiedy powiedziałam , że to żart powiedział szkoda. Stwierdził, że chciałby już mieć dzieci, że to już ta pora. Smutno mi się trochę zrobiło, że jeszcze nie jestem w ciąży ale z drugiej strony jeszcze chce poczekać. Najpierw ślub i mieszkanie a później potomstwo :)
Wszystko się układa i oby tak było cały czas. Jestem szczęsliwa chociaż chciałabym aby było lepiej ale jestem szczesliwa z NIM. On mnie uszczęśliwia każdego dnia i oby tak było codziennie :)

Komentarze

  1. Fajnie przeczytać takiego pozytywnego posta. Najważniejsze to móc być sobą w związku w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miłośnie się zrobiło :)
    U nas po ślubie jest lepiej niż przed, także z mojej perspektywy polecam, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czyta takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze u Was tak dobrze :) Uczucie trzeba pielegnowac kazdego dnia i nie zapominac o tej drugiej osobie w codziennej gonitwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. można na nowo się zakochac szczególnie po jakichś problemach, kłótniach gorszych dniach gdy uświadomimy sobie jaka ta osoba jest dla nas ważna, ja też właśnie tak mam ;) a co do obrączek opisałam je u siebie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoim tekstem nastroiłaś mnie do namiętnego seksu z narzeczonym mym ukochanym, dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....