zaczytana:)

Jest , jest !!! W końcu się doczekałam i czytam czwartą część o Crossie Sylvi Day.


Premiera książki w sumie jest na 27 stycznia chyba ale ja mam ją od koleżanki w wersji pdf. Jak wiecie pochłonęłam cała trylogię o Greyu w kilka dni i tak samo było z trylogią o Crossie. Teraz siedzę w pracy i czytam na telefonie jak tylko mam czas. Właściwie dostałam "książkę" w piątek po południu i już jestem dalej niż w połowie. Książka wciąga aż trudno się oderwać. Autorka nas zaskakuje pewnym elementem ale może nie będę mówiła czym, bo ktoś z was chce ją przeczytać :) Jedno jest pewne autorka świetnie przedstawia dalsze losy bohaterów a sceny erotyczne rozpalają zmysły :) 
Polecam tym, którzy znają tą serię. 


Komentarze

  1. No witaj Niebieska :)
    Jak widzę, wyszczuplasz ciało z kości na ości ;) Ale dobrze. Ćwicz, ćwicz :) Podstawą, jest dyscyplina w tym co robisz. Nie ma, ze sobie odpuścisz, bo dziś masz focha, bardziej zmęczona sie czujesz. To nic, trzeba sobie powiedzieć : Podjęłam się, to mam to robić !!
    Inaczej, nie ma to sensu i wtedy daj sobie spokój.
    Tego Crosa całego masz na pdfie ?
    Co do Greya, przekonamy sie nidługo, jakie są Twoje odczucia w tym względzie. Bedzie mój post na ten temat.

    Póki co, ciesz się przygotowaniami, bo czas bedzie przyspieszał i przyspieszał ;) Ani sie obejrzysz, a bedzie 1 września :)) I nagle zrobi się gorąco, nie tylko z powodu lata :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Crossa mam tą najnowszą część w pdf a resztę w wersji książkowej mam ale poszukaj na chomikuj na pewno tam można pobrać w wersji pdf :)
      Co do ćwiczeń troszkę odpuściłam ale nie masz racji że z kości na ości uwierz mi na słowo, albo może lepiej nie:P
      Z wielką niecierpliwością czekam na notkę o Greyu :)

      P.s
      Myśle że wrzesień bedzie bardzo upalny:P Przygotowania zaczynamy na wiosne ale w lutym już będę się rozglądać za sukienką:P

      Usuń
  2. ja chciałam kupić cały pakiet greya bo znalazłam w promocji i to wielkiej ale muszę sie wstrzymać bo narazie brak funduszy na to

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam;) Zobaczyłam zdjęcie Twojego ciała i jestem pod wrażeniem:) I mam pytanie...to dzięki treningom z Ewą Chodakowską?

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie nie jest moje...takie mi się marzy ciało:P

      Usuń
    2. No ale na pewno nie jestes gruba:)
      Kasia

      Usuń
  4. Jak pochłaniać to polecam serie o Sabinei Kane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czytałam tą serię i nie wiedziałam, że pojawiła się nowa książka :) Masz może możliwość przesłania jej przez maila?

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne ze mam mozliwosc napisz do mnie e-maila to sie odezwe:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....