imprezka/wolny weekend:D

Nareszcie nadszedł wolny weekend a co się z tym wiąże przyjeżdża moja siostra z facetem na weekend więc szykuje się imprezka :) Tak się świetnie złożyło, że mój R. też ma wolne jutro ale w niedziele idzie na noc. Jednak zawsze to coś :P Alkohol zakupiony i się chłodzi w lodówce :P Z siostrą rzadko się widuje, bo raz w miesiącu więc wiadomo ,że jak przyjeżdża zależy mi aby się móc z nią spotkać:)  Oczywiście siostra przywiezie świeżą porcję ciuchów dla nas he he :) Fajnie jest móc kupować ciuchy z rabatem. Wiadomo, że czasami ciuchy są kiepskiej jakość ale większość są nawet okey :)
Między mną a R. wszystko dobrze:) W środę mamy ostatnie spotkanie w sprawie nauk przedmałżeńskich. Mam nadzieje, że będzie to szybkie spotkanie i będziemy mogli sobie odhaczyć tą sprawę na liście zrobionych rzeczy w przygotowaniach do ślubu:P Już chciałabym aby był wrzesień :P Nie mogę się doczekać :) To tyle u mnie się dzieje.
P.S
Dalej ćwiczę ale niestety w tym tygodniu udało mi się tylko dwa razy ale to nic poprawie się w przyszłym. Słodyczy nie jadam dalej i trzymam się dzielnie :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....