dla takich chwil warto żyć :P

Żyjemy po weekendzie. Impreza się udała oj udała:P Oczywiście jak to ja musiałam się upić, ale od początku miałam taki plan aby się porządnie napić :) Towarzystwo było dobre więc i się fajnie piło. Skutek taki, że w sobotę wróciliśmy do domu koło 1 w nocy :P Oczywiście w niedziele już nie poszliśmy do moich rodziców, bo co niektórzy chorowali - czytaj -  JA :) Całą niedziele leniuchowaliśmy w domu, a w poniedziałek odespałam wszystko i już o wiele lepiej się czułam.
Dzisiaj byliśmy na spotkaniu z Panią z poradni małżeńskiej, które trwało jakoś 15 minut. Wracając do domu mieliśmy trochę czasu i poszliśmy pooglądać obrączki :):) Jeden model wpadł nam w oko :) W trakcie przymierzania dopiero do mnie dotarło,że to naprawdę się dzieje, że już we wrześniu tego roku weźmiemy ślub !!!!!!!
Ciesze się jak dziecko :) Każdego dnia dziękuje ,że mam moje szczęście, tego jedynego. Nic więcej mi nie potrzeba do szczęścia :):)
Wczoraj po pracy wybrałam się z siostra na małe zakupy i byłyśmy w dwóch salonach sukienek ślubnych ale niestety nie miałyśmy czasu żebym coś przymierzyła. Sukienki piękne ale niestety ceny też piękne :) Kilka sukienek wpadły mi w oko ale dopiero w lutym będę się szykować na mierzenie :) Oczywiście jak ja i siostra wybierzemy się na zakupy to nam schodzi z 3 h:) Oczywiście wróciłam do domu z paroma kosmetykami i farbą do włosów, bo niestety siwe włoski już mam, pojedyncze ale jednak są. Mimo wszystko wszystko na plas mimo wszystko :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....