:) cudownie:)

Książka przeczytana i jest mi smutno , że już się skończyła ale na pewno to nie jest koniec przygód bohaterów. Z tego co słyszałam ma być ekranizacja Dotyku Crossa pierwszej część tej serii.  Odkryłam cudowny portal dzięki , którym można pobrać książki w pdf. Teraz zaczynam czytać taką książkę :
Czytałam same pozytywne opinie o tej książce. Nie wiem co się ze mną dzieje ale ostatnio jestem głodna i pochłaniam książki jak szalona, ale to dobrze. To jest dobry sposób na nudę. Nawet w pracy jak nie ma ludzi to czytam sobie na telefonie i tak mi szybciej czas mija:P
U nas wszystko dobrze. Układa nam się ale wiadomo czasami człowiek o coś się pokłóci, o jakiś drobiazg ale staramy się później szybko pogodzić.
Sprawy ślubne odkładamy na marzec. Wtedy będziemy się już na poważnie rozglądać za obrączkami itp. Oczywiście za sukienką idę w lutym oj naprawdę to będzie trudna walka z sukienkami:P Wszystko jest na dobrej drodze. W pracy póki co wszystko dobrze :)

Komentarze

  1. Czytaj, czytaj na zdrowie :) To dobre "hobby".
    Kochana nie pamiętam Twojego maila... Napisz proszę na zeswirusowana@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. książki jak najlepsze uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedtś czytałam na telefonie ,teraz mam czytatnik, ale był czas gdy ksiazki pochłaniałam na ekranie 240x320 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na takim małym ekranie trudno się czyta i co z tego że oczy bolą ale jesli książka jest warta czytania to da się przeżyc:D

      Usuń
  4. Dawno nie czytałam.. odliczam do ferii i będę nadrabiać zaległości!
    http://kropka-niecodziennie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chomikuj !! Co :) Dokładniej poproszę :) O stronę pytam :)

    Ciesze się,że życie się toczy dobrym rytmem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....