:) jestem:)

Dawno mnie tu nie było ale ciągle brakuje mi czasu albo weny żeby cokolwiek tu napisać. Tatuaż się goi ale trzeba będzie robić poprawki więc za tydzień znowu będę stękać z bólu ale dam radę:) Mam pytanie do tych którzy mają tatuaż jak odparliście ciuchy po maści alantan plus? Ja mam z tym problem i to wielki. Bardzo proszę was o pomoc. Może wystarczy je wyprać w wyższej temperaturze albo czymś zaprać?
Zaczęliśmy z R.  nauki przedmałżeńskie. Od początku listopada w każdą sobotę i niedziele o 19 jeździmy do kościoła na spotkania. Oczywiście wiadomo, że nie możemy być na wszystkich spotkaniach, bo człowiek pracuje ale jakoś się to odrobi albo ksiądz przymknie na to oko:) Przynajmniej mam taką nadzieje:)
Szukam innej pracy i utwierdziło mnie w tym szkolenie w firmowe. Ja się zatrudniałam do pracy w księgarni a nie do skupu gier i zabawek, co jest dla mnie głupotą totalną. Gdyby jeszcze za te dodatkowe obowiązki dali nam większe pieniądze ale nie oni potrafią tylko wykorzystywać ludzi. Jedno jest pewne nie zamierzam się zgadzać na kolejne szkolenie w święto. Trudno niech robią co chcą najwyżej mnie zwolnią ale nie widzę sensu siedzenia 8 h i słuchania o nowościach itp...ble..ble...
Na razie umowę mam na 3 miesiące ale mam nadzieje, że znajdę coś innego, bo naprawdę nie uśmiecha mi się pracować w tej firmie. Biorę pod uwagę fakt, że nie dadzą mi wolnego 1,5 tygodnia przed ślubem i po. Powiedzieli,że nie ma takiej opcji. Myślę, że jak tak grają nie czysto to ja też tak zagram. Jak nie będą chcieli dać wolnego to w połowie sierpnia się zwolnię i tyle:)

Komentarze

  1. Ostatnio czesto slysze owykorzystywaniu ludiz, pracodawcy ogłupieli po prostu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Należy Ci sie dzień badz dwa wolnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra w tym naszym pięknym kraju, że dalej są takie akcje z problemami z urlopem :/ Ale sama wychodziłam z podobnego założenia - jak będzie problem to i tak nie przyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A byłam tu u Ciebie wczoraj i czytałam wpis i byłam święcie przekonana, że skomentowałam;)
    Jeśli masz umowę o pracę, przysługują Ci dwa dni urlopu okolicznościowego - ja tak brałam. Niestety nie wiem jak to jest w przypadku innych umów. Swoją drogą sama bym się rozglądała za nową pracą, bo pracować 'za karę' nie ma sensu tym bardziej jak tacy problemowi są...

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za znalezienie nowej lepszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy się coś zmieniło przez te kilka lat, ale kiedy ja chodziłam na nauki przedmałżeńskie to była zwykła paranoja. Dwa spotkania o niczym byle dostać świstek za uczestnictwo. Oby w waszym przypadku były to fajniejsze i bardziej praktyczne spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska same problemy, a o urlop to nawet lepiej nie pytać, mój R jak się zapytał to go szef wyśmiał, co za czasy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....