szczęśliwa:D

Kochani jestem i mam się dobrze :) Mimo faktu, że nie mam kompletnie czasu na nic to pomału staram się ogarniać to wszystko :) Mój narzeczony od wczoraj ma urlop aż do końca lipca więc teraz on będzie się zajmował domem i gotowaniem ale oczywiście ja w miarę możliwości będę mu pomagać :) Dzisiaj mam wolne więc z samego rana pojechaliśmy na małe zakupy :) Kupiliśmy mojemu R. spodnie krótkie z Croppie, bo teraz przeceny są. Ja kupiłam sobie sweterek, krótkie spodenki i już od dawna upatrzone sandałki w ccc :) Miałam już nie kupować w tej firmie ale skusiła mnie promocja. Zakupiłam też farbę do zrobienia włosów ombre więc na weekend szykuje się farbowanie:) Już nie mogę się doczekać i mam nadzieje, że ładnie to będzie wyglądać :) Postaram się więcej pisać ale wiecie jak to jest człowiek zapracowany nie ma czasu. Między mną a R. wszystko się układa. Zamierzamy iść nie długo ustalić termin ślubu więc mam nadzieje, że coś wybierzemy :)
Serdecznie dziękuje Kropce za pomoc w połączeniu moich zdjęć:) Sprawa była bardzo prosta ale następnym razem może sama połączę zdjęcia :)
Dzisiaj jeszcze czeka mnie wizyta u fryzjera idę pociąć końcówki, a jutro zamierzam farbować odrosty i moje siwe włosy (niestety)...
Na weekend szykuje się 50 taty więc będzie cudowna zabawa. Zwłaszcza, że przyjeżdża siostra z chłopakiem:) Do następnego napisania :)

Komentarze

  1. Cieszę się, że wszystko się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co:)
    też bym się przeszła do fryzjera, ale póki co dzielnie zapuszczam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się, że z narzeczonym wszystko się układa :) To już naprawdę połowa szczęścia a na drugą połowę składa się cała reszta codziennego życia.
    Dawno u Ciebie nie byłam (przyznaję:() dlatego dziś nadrabiam zaległości korzystając ze snu dziecka :)
    Bardzo ładny szablon... jestem zachwycona - przyznam że zazdroszczę! I u mnie przydałoby się go odświerzyć ale tak jak i u Ciebie brak czasu na blogowanie i zagłębianie się w jego wygląd.
    Co do CCC - ja też obiecuję sobie nie kupować tam butów, bo ich jakość nie raz mnie już rozczarowała a niestety nie zawsze są chętni do udzielenia reklamacji bądź zwrotów pieniązków. Czasami jednak mają w ofercie buciki w tak fajnym fasonie że aż żal nie zakupić - także w pełni Cię rozumiem.
    No Kochana.. mam nadzieję, że ulropowy czas zostanie przez Was wykorzystany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana:D w sumie tylko obrazek dodałąm i nowy szablon ale jest taki świeży i prosty jednocześnie:D

      Usuń
  4. O kurdem ja tez chce farbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tyz chce farbowanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że u Was wszystko ok :*

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie cieszę się, ze u Ciebie tak szczęśliwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....