:)

Mama pomalutku dochodzi do siebie w domku. Wczoraj byłam u rodziców na obiadku, pomogłam mamie w wykonaniu paru czynność, posprzątałam po obiedzie, a później relaks. Przed relaksem wybraliśmy się z tatą na małe zakupy już na święta do TESCO i to co się działo w sklepie to jakiś armagedon był :) Mimo wszystko daliśmy radę, a na koniec poszliśmy z tatą kupić mamie sokowirówkę, bo po operacji ma lekką anemie. Razem z mamą po obiadku zrobiłyśmy razem nasz pierwszy soczek z marchewki, jabłek i odrobiną mięty. Szczerze powiem, że ten pomysł jakoś mnie nie rajcował ale kiedy spróbowałam takiego soku prosto wyciskanego to mi bardzo posmakowało. Kilka minut temu dzwoniła do mnie mama, że robi soczek i wleje mi butelkę i będą mieć do pracy.
Praca bardzo mi się podoba. Mam za sobą  już trzy dni szkolenia. Pomalutku ogarniam komputer, wydawanie i liczenie. Terminal też potrafię już obsługiwać. Jeszcze kilka rzeczy mnie przeraża ale pomalutku to wszystko sobie poukładam. W sobotę będę pierwszy dzień sama w księgarni więc trzymajcie za mnie kciuki. Jutro jadę na 15.00 do zamknięcia czyli do 21.00. Praca lekka i przyjemna a klienci póki co normalni.
W środę przyjeżdża już na święta moja siostra. Specjalnie będzie wcześniej w domu aby pomóc mamie w przygotowaniach do świąt. R. dostał kartę na święta więc idziemy troszkę poszaleć na zakupach. Wszystko dobrze się układa i oby to się nie zmieniło. Nie wiem kiedy będzie kolejny wpis, bo czasu co raz mniej aby cokolwiek zrobić :P

Komentarze

  1. Dlatego my w tym roku robimy zakupy przez internet ;)

    Cieszę się, że praca Ci odpowiada, bo to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wszystko się układa :) trzymam kciuki za nową pracę, początki zawsze są trudne, ale dasz radę;*

    OdpowiedzUsuń
  3. aż miło się czyta takie wpisy cieszę się że wszystko się u ciebie układa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I obyś z pracy była przez cały czas tak zadowolona jak na początku. Super, że u Ciebie wszystko idzie ku dobremu ... ;*

    ___________

    Pełnych spokoju i radości
    Świąt Wielkanocnych,
    dobrego wypoczynku w rodzinnym gronie
    oraz optymizmu, energii i nadziei na lepszą przyszłość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....