najszczęśliwszy dzień w życiu:P

Dzień zaczął się normalnie. Niczego nie świadoma sobie wstałam i widzę, że mój się krząta po kuchni i szykuje śniadanko. Poszłam się wykąpać kiedy wróciłam czekała na mnie kawa, jajecznica, kanapeczka :) Tzw śniadanie mistrzów :) Wiedziałam, że mamy rocznice ale nie spodziewałam się, że mój o tym pamięta :) Na deser był banan w czekoladzie i tzw. ciepły lód w czekoladzie :) R. mówi spróbuj tej pianki, dobra jest. Biorę piankę a z niej wypada pierścionek. Serce mi zamarło na sekundę i zdziwiona pytam się a jaki to pierścionek na co R. oczywiście zaręczynowy :) R. zadał to pytanie czy zostaniesz moją żoną, a ja się zgodziłam i się rozpłakałam... W ogóle się nie spodziewałam takiej niespodzianki w naszą rocznicę. Zatkało mnie i praktycznie dzisiaj cały dzień chodzę i się uśmiecham jak głupia. Mówię do mojego non stop "narzeczony" :) Jestem szczęśliwa i to bardzo :) Cała rodzina obdzwoniona i wszyscy cieszą się naszym szczęściem :) Takie cuda dostałam :)




















P.S
Dostałam nowe leki i wszystko się normuje pomału :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Wspaniała wiadomość! :) moje ogromne gratulacje! :* :) wspaniały początek wiosny, takie wydarzenia uskrzydlają i dają pozytywnego kopa ;) :)
      Pierścionek piękny, bardzo podoba mi się jego nietypowe niebieskie oczko :)

      Usuń
    2. Gratuluję, cudowna wiadomość :-) Śliczny pierścionek.

      Usuń
    3. Tak mnie też się podoba:) Chyba wybierał pod kolor oczu:P

      Usuń
  2. Wiolu trzeba przyznać, że zrobił to pięknie! Naprawdę wystarczająco długo czekałaś - ale postarał się.
    Ogromny + dla niego. Niech ten dzień będzie początkiem naprawdę czegoś wielkiego. Jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zaskakiwać to on potrafi:D Dziękuje kochana. Rozpiera mnie radość i szczęście :) Cudne uczucie

      Usuń
  3. No w końcu... 6 lat to i tak za długooo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze jaka niespodzianka :) Gratulacje Kochani!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) I zyczę rychlego ślubu, zdrowia i gromadki dzieciakow :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he z tymi dziećmi to nie przesadzajmy może:D

      Usuń
  6. Ale cudnie :) Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Gratuuuuuluje:) a nam 4.03. zostało 7 miesięcy do ślubu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....