:)

Z czerwonowłosej dziewczyny stałam się wczoraj czarnowłosa. Oczywiście kolor miał wyjść brązowy ale wyszedł ciemny, za ciemny jak dla mnie. Jednak mojemu R. się podoba i to bardzo. Może jak kolor trochę się zmyje to się przyzwyczaję. Byłam również w tym tygodniu u nowej fryzjerki, która okazała się miła i do tego zna się na swojej pracy. Odradziła mi przerzedzanie włosów, bo przez to tak kiepsko się układają i mało rosną. Powiedziała, że doprowadzi je do porządku w ciągu kilku miesięcy. Włosy lepiej się układają i widzę różnicę między jedną fryzjerką a drugą.
Co tydzień jeżdżę do urzędu pracy i mam już dość. Non stop te same oferty, ale oczywiście nie dla mnie. Jak już gdzieś mnie wysyłają to oczywiście już nieaktualne. Jednak ja się nie poddaje i non stop wysyłam cv i zostawiam gdzie się da.
Zmieniłam telefon na samsunga galaxy trend oczywiście chciałam inny ale jak zawsze to bywa nie mogłam go wziąć. Jednak galaxy trend okazał się być bardzo przyzwoitym telefonem a na dodatek był dostępny kolor biały, który skradł mi serce :) Dzisiaj przyszło do mnie błękitne etui i teraz mój nowy nabytek się nie porysuje :)
Między mną a R. wszystko cudownie się układa tylko brak kasy potrafi nas poróżnić niestety. Ja staram się nie marudzić i go wspierać. Miałam dostać taką dorywczą pracę ale cisza. R.  pomału narzeka, że za dużo kości mi wystaję zwłaszcza biodra. Ja jednak staram się coś przytyć ale to nie jest takie proste. Chociaż tyle dobrego, że waga nie spada w dół. Planów na weekend nie mamy żadnych, bo mój pracuje na noc niestety. Dalej mam problemy z utrzymaniem ciepłoty ciała. Non stop jest mi zimno. Nawet jak leże już w łóżku i dlatego mama kupiła mi termofor i dzisiaj pójdzie w ruch :)  

Komentarze

  1. To chyba jakiś obłed. Ja odkąd schudłam tez mam wiecznie problemy z utrzymaniem ciepła ciała.. ciagle mi zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam że tylko ja mam ten problem a tu proszę:P

      Usuń
  2. Ja już przestałam walczyć o dodatkową pracę i sama wzięłam się do pracy . czarny uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor się wypłucze i myślę, że to kwestia kilku dni i się przyzwyczaisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam jasny balejaż, a teraz szamponem przerobiłam się na naturalny swój, czyli ciemny brąz :) Na początku nie mogłam się przyzwyczaić, ale teraz już jest ok:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....