:)

Kochani witam was serdecznie w 2014 i życzę wam aby ten rok przyniósł same dobre wieść i aby spełniły się wasze najskrytsze marzenia :)
Ja Nowy Rok powitałam razem z rodzicami i powiem szczerze, że było naprawdę miło. Po północy zadzwonił mój Skarb z pracy z życzeniami. Bardzo miło mi się zrobiło jak zadzwonił. Szkoda tylko mi było naszego psa, który cały czas szczekał jak ludzie puszczali fajerwerki. Posłuchaliśmy muzyki, potańczyliśmy, a później oglądałam z tatą Szklaną pułapkę 3 do drugiej w nocy :) Kiepsko spałam cały czas się budziłam ale to nic jakoś to przeżyje. Dzisiaj korzystając z okazji, że obiad jadłam u rodziców zrobiłam sobie frytki. Niestety nie mogę jadać takiego jedzenia więc czując w ustach smak pieczonego frytka byłam cała w skowronkach:D Taka mała rzecz a cieszy. Jestem już u siebie i się relaksuje oglądając film, a mój sobie odpoczywa przed kolejną nocką.
Czego sobie życzę w tym nowym 2014? Przede wszystkim znalezienia pracy i lepszego zdrowia. Zdrowie jednak jest najważniejsze. Chciałabym też aby mój R. zrobił pewien krok, ale rozumiem fakt, że z kasą krucho i jestem cierpliwa, bo tylko to mi pozostaje. Poszukiwania pracy trwają cały czas, ale zima to kiepski okres na znalezienie pracy. Jednak staram się nie poddawać. Marzy mi się kupno własnego mieszkania, planowanie ślubu ale wiem, że trzeba do tego pieniędzy. Najważniejsze, że między mną a R. wszystko się cudownie układa. Siedzimy w tym razem i ważne, że dajemy sobie radę mimo wszystko :)

Komentarze

  1. Więc życzę Ci znalezienia pracy, wiem, że w dzisiejszych czasach ciężko o jakąkolwiek pracę, bo sama szukałam ponad dwa lata... ale mam nadzieję, że nowy rok przyniesie owocne poszukiwania:)
    Co do ślubu i wspólnych planów, doskonale Cię rozumiem, bo pamiętam jak ja z zazdrością śledziłam zaręczyny, ślub i wspólne życie innych blogowiczek i marzyłam żeby i mnie to wszystko spotkało... i jak wiesz, za 9 miesięcy będę mężatką, więc i Ciebie to wszystko czeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co czuje i to nawet dobrze. Mam tylko nadzieje że i mnie to kiedyś czeka

      Usuń
  2. więc życzę ci aby wszystko to czego chcesz spełniło się w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłości na pewno uda Wam się wspólnie spędzić Sylwestra, jeszcze wiele wspólnych przed Wami :) najważniejsze, że nie miałaś w tym dniu gorszego nastroju, a dobrze bawiłaś się z rodzicami :)

    Niech w 2014 r. spełnią się marzenia, o których tu wspomniałaś :* wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystkei życzenai sie spełniły, najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci z całego serca by się spełniły Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....