eh...

Najprawdopodobniej rezygnuje z pracy:( Przepracowałam tydzień i mieli mi wypłacić, a nie mogą, bo nie mają pieniędzy. Teraz mi kumpela napisała, że oni są nie wypłacalni :( Nie zamierzam tam pracować. Zaraz napiszę do kierownika smsa z wiadomością, że nie będę już pracować. Mówi się trudno. Znajdę coś innego i na pewno się nie poddam :)
DOPISANE 17.11.2013
Byłam wczoraj osobiście w hotelu no i tak jak myślałam. Hotel jest nie wypłacalny eh :( Powiedzieli, że niby mi zapłacą ale nie wiem czy im wierzyć czy nie.

Komentarze

  1. Przykro mi. Ale trzeba próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie spotkała podobna historia... Będąc w UK pracowałam w hotelu. Była to moja praca i na szczęście przepracowałam tam tylko trzy dni... Pieniędzy nie dostałam... Nie walczyłam z nimi szczególne, bo to i tak było niewiele... Mam żal do dziewczyny - Polki, która miała kierownicze stanowisko i która obiecała mi, że przeleją mi na konto te pieniądze... Nigdy ich nie zobaczyłam. Swoją drogą wtedy narobiłam sobie urazy do hotelów i stwierdziłam, że nie mogłabym tak pracować... Jak dla mnie była to jedna z gorszych prac, jaką miałam. Od wtedy też jestem przewrażliwiona na punkcie... włosów w łazience, na podłodze itp. ;)

    Mam nadzieję, że szybko uda Ci się znaleźć lepszą pracę, z której będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być " Była to moja pierwsza praca"

      Usuń
    2. Widzisz więc też masz złe wspomnienia...Ja już kiedyś pracowałam w tym hotelu i też nie płacili eh tragedia. Mam jednak nadzieje, że tym razem mi zapłacą ale i tak tam nie wrócę pracować...

      Usuń
  3. O kurcze:( to chyba faktycznie trzeba zakończyć z nimi współpracę i poszukać czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra, myśleli, że będziesz pracowała za darmo? co za ludzie masz rację uciekaj stamtąd jak najprędzej nie będziesz pracowała za darmo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....