:)

Znalazłam pracę. Nie jest to praca marzeń i kasa tez słaba, ale ważne, że będę miała co robić, a i wpadnie kilka groszy. Na razie mam 2 tygodnie próbne, a potem się zobaczy. Jest to praca w hotelu jako osoba sprzątająca. Dla mnie żadna praca nie hańbi człowieka więc jestem zdecydowana :) Zaczynam w czwartek. Jeszcze ta praca ma dodatkowy plus, że jest na miejscu. Dosłownie 5 minut od mojego domku:)  Będę się starać dać z siebie wszystko :) Jutro natomiast czeka mnie wyprawa na giełdę pracy ale nie chce mi się tam jechać ale UP kazał więc jadę, bo muszę. Tyle dobrego, że pojadę tam z chłopakiem z nim będzie mi raźniej :) Dzisiaj humor mi dopisuje zresztą jest się z czego cieszyć :)
Natomiast po obiadku planuje relaks przy moim ukochanych serialach :D Muszę nadrobić zaległość :) Nie mam jakoś weny na pisanie, ale postaram się na pewno dodać kilka recenzji filmów, bo widziałam parę nowości:)

Komentarze

  1. No to gratuluje. Trzymam kciuki, żeby poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz pracować i jednocześnie być zarejestrowaną w urzędzie?
    Praca w hotelu jest wbrew pozorom bardzo, bardzo ciężka. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to graty kochana ;-) Ja tam jestem sprżataczka od pieciu lat, wiec powiem że zadna robota nie hańbi, gorzej jak ludzie -swiry , ja u mnie. Ale graty wielkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie, że żadna praca nie hańbi a niestety takie czasy mamy że ciężko cokolwiek dostać więc gratulacje ;) a na sprzątaczkę też stawiają nie wiadomo jakie wymagania, żeby znała 2 języki i jeszcze nie wiadomo co więc gratulacje udało ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też szukałąm tego typu pracy, bo mam identyczne zdanie. Ale niestety najbliżej 30 ode mnie, ale i tak nikt się nie odezwał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dobrze, że znalazłaś pracę, życzę powodzenia ;) Bowiem na rynku pracy jest masakra. No i masz rację mówiąc, że żadna praca nie hańbi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze cieszyłam się z każdej pracy, jaką miałam. Ważne, że w ogóle jest, poza tym zawsze można rozglądać się za czymś innym w międzyczasie :)

    Niech dobry humor dopisuje Ci jak najdłużej :)

    P.S. Ukochane seriale czyli jakie, jeśli wolno wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ważne że jest praca:D ukochane seriale czyli : chirurdzy, kości, glee, skandal, the walking dead :)

      Usuń
    2. Kojarzę tylko chirurgów, o reszcie słyszę po raz pierwszy ;)

      Mnie się przyjaciółki podobały, ale teraz niestety jest przerwa w emisji i nagrywaniu kolejnej serii :)

      Usuń
  8. Gratuluję pracy:) to fakt, żadna praca nie hańbi! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona, bo radę dasz na pewno:)
    Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na relacje jak tam w tej pracy jestem bardzo ciekawa jak ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....