Nowe miejsce :)

Witam tych, którzy dotarli w nowym miejscu. Postanowiłam zmienić adres ponieważ już dawno nie ma Chaotycznej. Cały czas pracuje nad wyglądem bloga więc proszę was o cierpliwość zanim nabierze on takiego wyglądu jakiego chce:) Myślę, że zmiana adresu dobrze mi zrobi :) Szczęśliwa zmienia się teraz w Niebieskooką i tak będę się u was na blogach pojawiać :)
Pogoda dzisiaj dopisuje więc na pewno po południu wybieram się na spacer i może zrobi kilka fotek :) Zobaczymy jak będzie z czasem, bo jednak trochę sprzątania dzisiaj mam :)
Kilka fotek z ubiegłej sesji jesiennej :


Komentarze

  1. Melduję, iż dotarłam w nowe miejsce :)

    Śliczne zdjęcia :) czekam na taką jesień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Wyłączysz antyspam? :)

      Usuń
    2. Postaram się jak odkryje gdzie :P

      Usuń
    3. Pulpit nawigacyjny -> ustawienia -> Posty i komentarze -> Włącz weryfikacje obrazkową -> Ustawić na "nie" :)

      Usuń
  2. Witam Cie w nowym miejscu, oby było Ci tu dobrze :) Już wrzucam do linków i bede zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Obie zaczynamy w nowych miejscach :) Oby ten blog był fajnym nowym początkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry adres czasem przychodzi etap w życiu gdy trzeba coś zmienić adres bloga nick bo coś się u nad zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotarłam i ja :) Dzięki za adresik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

:)

nowy początek...

zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany....